maandag 24 juni 2013

even geen dagen tellen... want was afwezig. Toch wat gedaan.

De voorbije weken waren vrij stressvol hier in huis en ik merk dat dan de energie om klusjes aan te pakken gewoon wegdrijft. En zeker om erover te bloggen.
Wat heb ik wel gedaan laatste week?
Wel: mijn financiën bijgewerkt, en mijn bureautje weer leeggemaakt. (dat leeghouden gaat een blijvende klus worden, mezelf kennende)
Het zag er weer zo uit...

En deze stapel moest nog ingegeven worden in het huishoudboekje


Nadien zag het er weer zo uit.



Mijn patronen uitgesorteerd én ineens mijn naaibureau aangepakt. Of toch gedeeltelijk: de bovenkant is gedaan, de inhoud van de laatjes moet nog eens gebeuren

Geen voorfoto, te laat aan gedacht ;-)
wel tijdens:
(op achtergrond zie je mijn naaibureau maar dus al grondig ontruimd , er lagen behoorlijke stapels patronen, stoffen, rommel op. )
Op deze foto zie je patroonsorteeractie

 In deze insteekschriftjes mogen de getekende en uitgewerkte patronen

 en de patroonboekjes, losse patronen enz krijgen paar extra tijdschriftdozen, mijn bureaukastje blijft in beweging zo ;-)
en de naaitafel? wel die zag er zo uit, eindelijk weer ruimte ;-) en toen ben ik maar weer gaan naaien


en dat was het zowat.  Eigenlijk wel 4 klusjes gedaan dus vorige week, maar niet elke dag ééntje.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten