donderdag 25 april 2013

dag vier: de lege tafel en algemene wegbreng-actie


vandaag geen "voor"foto's want ik vond mijn fototoestel niet.  Mijn eetkamertafel lag onder een berg rommel, dus die moest er even aan geloven.
Na veel rondloop- en opbergwerk is mijn tafel weer zoals het hoort : leeg.  Maar dat duurt hier nooit lang hihi. Het is echt een dumpplaats van iedereen omdat we er niet eten..  Ik wil ze nu echter wat leger proberen te houden want ik gebruik ze ook om mijn naaiwerkjes op te knippen, spelden, tekenen enz. En als ze vol rommel ligt kom ik er niet toe om te gaan naaien.


Verder de auto aan buitenkant schoongemaakt (ook weer geen voor foto helaas wegens gedaan voor ik aan de tafel begon en dus had ik geen fototoestel ;-) )

Toen was de auto schoon en kon ik beginnen aan mijn ronde : eindelijk die brief gaan halen die daar al week lag te wachten , kleding naar kledingcontainer, één en ander naar de kringwinkel, nodige boodschappen voor volgende week zodat ik dan niet te vaak naar de winkel moet en er weer kan invliegen. enz.  Veel rondgelopen dus en toen was ik te moe om nog aan een kast te beginnen, maar mijn tafel die is nog steeds leeg... (tot morgen vrees ik)

Het is vandaag dus een saai blogje zonder veel foto's maar er is wel wat gebeurd, al dan niet op kastjes gebied hihi
allé toch vlug een paar "na" foto's ;-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten