dinsdag 30 april 2013

dag 9 : een keukenkastje

Na de kast van gisteren dacht ik vandaag even rust te nemen.... en geen kastje aan te pakken.  Maar toen zei manlief dat ie naar t containerpark wou om de oude wasmachine van zijn ouders weg te brengen.  En toen dacht ik plots aan dit kastje: een verzameling oude batterijen die maar niet op inzamelpunt geraken, hoevaak ik me ook voorneem ze weg te brengen.
Dus even op stoeltje geklommen en toen zag ik dit...

Toen gooide ik alle batterijen in een kom en zag dit. 


Toen was plots de halve kast leeg en heb ik de rest ook maar aangepakt.Nu ziet het er zo uit: bovenaan nog wat lege blikken dozen, onderaan twee dozen van kunstvoeding (jaja ikke als BV fanaat, ze komen dan ook van bij mijn broer en het zijn handige blikken dozen voor kurken enz, lekker groot), een paar glazen potjes met inhoud en wat gerief voor de microgolf en plateau's.  Allemaal dingen die we niet dagelijks nodig hebben, daarom staat het ook in kastje waar ik niet aan kan zonder op een trapje te gaan staan.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten