dinsdag 23 april 2013

de berging deel twee

Vandaag ben ik verder gegaan met de vliegende start van gisteren. (Dus weer wat veel meer dan één kastje gedaan maar ik vind het niet erg).
De berging is namelijk (op de manden strijk na) KLAARRRR. (en ik ging er een week over doen)

Eerst toch maar een poging gedaan tot één kastje (mmm twee minikastjes ok)/ Dit blauwe kastje dus.
Daarin staan normaal gezien de wasproducten; of beter gezegd: de voorraad wasmiddel, vlekkenmiddelen, speciale wasmiddelen, ontvetters etc.


Toen ik de deurtjes opende, zag het er zo uit (let ook op de doos bovenaan)


Na enig uitmest- en opruimwerk en een sopje, zag het er zo uit. Jippie eindelijk plaats om de rest van waterdichtmakers enz die elders staan, op een logisch plek op te bergen, maar da's voor wanneer ik aan die kast begin)



Toen nam ik de stofzuiger ter hand, en maakte heel het rek met bakken en de droogkast enz leeg en begon aan een verwoede jacht tegen stof en spinnewebben. Toen zag ik dat de droger wel erg vuil was bovenop, dus ook maar even onder handen genomen, net als filters, rubbers, zeepbakjes etc




toen konden de bakken van op de grond enz wel in en op het rek en kwam de deur van deze kast in zicht, oftewel: ik kon m eindelijk openen ;-)

En mijn blik viel hierop




een uurtje later zag het er zo uit:


En tot slot even de dweil erdoor en alle gevulde vuilzakken wegbrengen en mijn berging ziet er nu uit als een bruikbare berging-washok :-) (maar die strijk he....)
alle bakken en wasmand keurig in het rek (ook de bakken met te koop kleding enz)

hoekrekje gevuld met kussens, recyklagekleding enz

de stofjes én lege hoek aan de deur jippie

geen dozen meer boven op de kast
geen dozen meer voor de kast
en op wasmachine enkel de flessen die dagelijks gebruikt worden keurig op een rijtje.  en schone droger en wasmachine (en die mag al onmiddellijk de poetsdoeken wassen)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten