woensdag 1 mei 2013

dag 10: netelige kwestie

Vandaag was het zo'n mooi weer dat ik het niet zag zitten om een kastje onder handen te nemen.  Dus naar buiten.  Daar zag ik een beetje netels rond de gazon en aan het speeltuig van de kindjes. Vlug even wegdoen dacht ik.  Maar dat viel tegen.  Een paar kruiwagens later was het stuk rond de gazon netelarm en rond speeltuig ook.  Nu kunnen de kinderen tenminste weer spelen.
We wonen in een bos, dus netelvrij houden doe ik niet, alles mag hier rustig woekeren enz maar netels houd ik liefst een beetje uit de buurt van waar we dagdagelijks moeten passeren.
Kortom ik kreeg een goede anti-reumabehandeling en een paar uur later stonden deze te blinken in de zon.
(ik leg ze niet nog niet waar ze mogen composteren omdat ze nu spontaan trug zouden gaan wortelen daar , even drogen dus)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten