woensdag 15 mei 2013

dag 24: spiegelkastje boven de lavabo

Woensdag vandaag, een dag met niet zoveel tijd als andere dagen wegens kindjes thuis enz. Dus maar een kleiner kastje aangepakt vandaag.
Namelijk het kastje boven de lavabo in de badkamer. Zo'n kastje waar hier van alles in verdwijnt en weinig weer uitkomt.
Vandaag dus de spiegels eens opengedaan en aanschouw de inhoud:

linkerkastdeurtje

middendeur


rechterkastdeurtje (hier staan de spulletjes van de enige man in huis)


alles eruit, sopje erdoor (man man wat geven die bussen producten een vlekken) alles op soort gesorteerd en weer de kastjes in.
Dit mocht niet meer in de kast wegens vervallen, verdroogd enz


Ik heb deze keer doorschijnende doosjes gebruikt omdat kastje wat hoger hangt en ik anders de inhoud niet zie als ik gewoon rechtsta (ik ben niet al te groot, zo'n 162cm).
Voila eerste deurtje na: make-up spulletjes enz


 middendeur: haarsproducten, reinigingsproducten, deo,en wat reisverpakkingen


rechterdeurtje (dan van die man in huis he)


En het is jullie misschien al opgevallen? Ik ben niet van plan om doosjes of bakken of zo te kopen tot alles is opgeruimd en uitgemest.  Waarschijnlijk heb ik ze gewoon niet nodig.  Ik heb jaren gedacht dat ik te weinig plaats had en overal maar kasten bijgepropt en bakken gekocht enz.  Nu is de uitdaging om alles een plaats te geven in die kasten en bakken.  Gelukkig zijn we hier ijsliefhebbers dus gelijke doosjes genoeg voorhanden in de plastic kast (die ik ook dringend eens onder handen moet nemen)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten