zondag 26 mei 2013

dag 34: plastic pottekeskast

 Vanochtend wou ik een nieuw bakje nemen om wat beleg in te doen en toen bekeek ik de kast eens grondig.... mmm die kan wel een degelijke opfrisbeurt gebruiken. Sommige dingen staan er al jaren in zonder één keer te gebruiken en er zitten spinnen in zie ik, duidelijk te weinig beweging in de kast.


Eens alles eruit was, zag ik pas goed hoe vuil de kast eigenlijk was. Tssss dat hoort echt niet. ;-). Sopje erdoor dus.


Wat sorteren en een deel in juiste kast plaatsen. (enkel potje waar ik nog een deksel van heb of vind , mogen blijven en slechts een beperkt aantal.)
Deze stapel potjes bijvoorbeeld. Die wordt gehalveerd...


 En die mogen dan in dit kastje (is dat ook ineens uitgemest, helaas geen na foto van)


 Deze potjes mogen weg, pan is beschadigd en de oranje pot ook.

 En toen zag mijn plastic pottekeskast er zo uit.  En is er weer wat ruimte want er moet nog wat bij. De mixer ligt bijvoorbeeld nu op een zeer onhandige plaats en zou perfect in deze kast passen.  Maar dat is voor een volgende keer. :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten