zondag 5 mei 2013

Dag 11, 12, 13: even niet teveel gedaan maar op dag 14 wel ;-)

Ohoh nu lijkt het of ik drie dagen niets gedaan heb, maar niets is minder waar.  Heel het huis blinkt weer, kleding van kindjes ligt weer in juiste kasten na de strijk, ramen zijn gekuist en ik merk dat ik overal waar ik kom en iets zie liggen dat verkeerd ligt, ineens dat voorwerp op z'n plaats ga leggen. Zo raken er hier plekjes opgeruimd waar ik geen echt voor en na foto van heb helaas. (Misschien moet ik nu eens vlug alle hoekjes , kastjes en fotograferen hihi dan heb ik zeker al een voor-foto).

Gisteren was het rustdag: weekend én familiefeest enz en 't heeft deugd gedaan.

Vandaag zondag: dus geen te grote werkzaamheden maar toch een kastje aangepakt. Namelijk het kastje boven de koelkast. Zo'n kastje waar de open pakjes koekjes in verzeild raken, de hageslag enz staat, en een hoop andere rommel bijeen vergaard wordt.
Zo zag het eruit voor ik begon



de stoomkoker mag bij ander stoomkookgerief in het opgeruimde kastje van paar dagen terug. Nu staat alles tenminste bij elkaar.




Dit is allemaal over datum enz.



En dit is het resultaat van de kast nu.



Veeeel beter ;-).
 En toen was het tijd voor een koffietje met slagroom op m'n terras


 't is zondag voor iets :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten