maandag 6 mei 2013

dag 15: mandje in de WC én stapeltje (uhum) papierwerk

Vandaag ergerde ik me voor de zoveelste keer aan deze stapel en deze schuifjes...






De stapel ligt er omdat het niet meer in de schuifjes past en de schuifjes zitten zo overvol omdat de map waar al die dingen in moeten beetje (understatement) overvol zit. (en ik er ondertussen nog slecht bij geraak met die lamp daar )


 En zo gaat het eerlijk gezegd al een paar jaar... En dan zie je elke dag meer op tegen het uitsorteren van die stapel :-).
Toen ik vanochtend een papier zocht dat ik nodig had om mee te nemen naar de controle bij de dokter, besloot ik dat mijn pc kast mijn weekproject zou worden.  Op een dag krijg ik die echt niet ordelijk :-)
nog een paar overviewfotootjes.
tussen die ordelijke laatjes en tijdschrifthouders zit behoorlijk wat tussen gepropt...


Wat doet die fietshelm in een pc kast/bureau? om over die chocoladeenz maar te zwijgen


en zie je daar op de zijkant, tussen ordner en kastwand? da's bijna drie jaar rekeninguittreksels enz... 

 Stap één stapel naast mijn scherm en bovenste twee schuifjes weer weg en leeg krijgen.


Na één laatje zag de tafel er zo uit


na mijn werk zagen de schuifjes er zo uit;
in ééntje mapjes van ziekenfonds en attesten voor belastingsaangifte dit jaar en paar leningsdocumentjes enz.


Andere schuifje dient om betaalde facturen op te bergen in afwachting van in de map te raken en dat is nu.... leeeeeeeeg jihaa


Het heeft me wel een halve dag werk gekost maar de mappen zijn leeggehaald en weer gevuld zodat er nu de juiste facturen inzitten en niet die van 7 jaar geleden of zo (ben er tegengekomen van 2002.)


En dit mocht er weg, morgen de papierversnipperaar even aanzetten ;-).


Tussen het sorteren door ging ik even naar de WC en keek naar het mandje daar en kon het niet laten: hup mandje leeg en uitsorteren ,
de stapeltjes:
mmm poetsdoekjes, nagelknipper, drinkflesje, speeltjes... wat doen die hier, da's niet eens vergeten "lectuur" (de rest wel)

 brrr dit kan wel een wasbeurtje gebruiken


 mandje kreeg een sopje en nu ziet het mandje er zo uit.  Geen voor-foto want ik ging niet naar de WC ruimte met doel een "kastje" onder handen te nemen hihi.
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten