zaterdag 25 mei 2013

dag 33 : televisie en boekenkastje

Ja, dag 33 want gisteren geen kastje gedaan.  Ik ben duidelijk eerder het type van regelmatig een grotere klus en dan eens niets, dan elke dat een miniklusje ;-) 

Ik kwam een poos geleden thuis en zag dit in de hal...



Toen wist ik dat manlief zich aan t amuseren was met de geluidsinstallatie. Hij wil namelijk al lang een kleinere installatie binnen en de grotere naar zijn bureau verhuizen waar ie meer naar zijn muziek luistert dan binnen. En kleiner is minder plaats innemend in de living ;-).
Poosje geleden tikte ie een kleinere tweedehands installatie op de kop, dus de verhuis kon beginnen.
Binnen zag ik dit en ohoh dat schept mogelijkheden in dat kastje onderaan de televisie. De boekenkastjes van de kids puilen namelijk uit (staan in twee lagen achter mekaar en bovenaan de dvd's enz ook.)


Na een beetje verhuis en sorteerwerk zag het er zo uit. Klein klusje vandaag maar wel een nuttig klusje want de kids gingen plots weer tussen de boekjes neuzen

 en bovenaan kan je tenminste weer treffelijk een dvd kiezen.  De cd's die er stonden zijn naar de cd kast, maar die moet ik nog eens onder handen nemen ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten