maandag 27 mei 2013

dag 35: dampkastkastje en boilerkast in de keuken

Ik sprak gisteren over een mixer die nog moest verhuizen he... wel die zit nu in deze kast, de kast net boven de dampkap waar ook afvoer van de dampkap doorgaat etc.  Zo'n echt rommelkastje (zo heb ik er wel meerdere).  Wel vanochtend besloot ik om die mixer nieuwe plaats te geven en deze kast uit te mesten en schoon te maken. (op foto is te zien dat schoonmaken echt nodig is).


Toen ik begon dacht ik onmiddellijk aan de kast naast die van de dampkap. Die zou waarschijnlijk even vuil zijn en er zou nog meer rommel inzitten ;-). Toen besloot ik om gewoon beide kasten onder handen te nemen, dan is er ineens een hele hoek schoongemaakt, moet ik maar één keer trapje op trapje af enz. 


 Sorteren sorteren....


 mmm werkgerief, dat hoort echt niet thuis hier


Drie rollen keukenrol is toch wat veel. Twee kunnen er terug naar de voorraadkast van dit soort spul.

 
Mmm een riem van mijn wederhelft, die hoort hier ook niet echt thuis :-)


Ooh daar is mijn paraplu, die mag in de vestiairekast bij het regengerief. (ik begin hoe langer hoe meer te merken dat ik het makkelijker vind om dingen een plaats te geven doordat er al aantal kasten uitgeruimd en gesorteerd zijn. Ooit gaat alles nog een logische plek krijgen hihi)
En die snoepjes? In de snoepkast ermee ;-)


Schoonmaken is echt wel nodig zoals je hier ziet. Hier heb ik de helft van schab al schoongekregen. Man man, vandaag was ik echt blij dat ik een krachtige ontvetter in huis heb :-).  Die wordt zelden gebruikt maar deze vettigheid had echt wel harde hand nodig


 En toen...
zag de boilerkast er zo uit


En de kast boven de dampkap zo.  Alles in de befaamde ijs-dozen gesorteerd. Oplaadbare batterijen, laders, sigarettenrommel van de wederhelft, etc.  Mixer is verhuisd.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten